Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Starten av vecka 42 eller är det 43?...

Publicerad 2008-10-14 22:50:23 i Allmänt,

Fy för faan va mycket vi har på jobbet just nu.. men jag kan inte stanna kvällstid då jag behöver träna inför tävlingen på lördag.. vilket gör att jag får dåligt samvete, samtidigt som jag vet att jag inte borde ha de! jaja.. så är det... men de är bara att försöka ta det hela med ro.. (dock lite svårt)

Måndag och Tisdag har sett ungefär likadana ut... Jobb, jobb och lite jobb och så dans kvällstid.. Nu närmar sig helgens tävling.. Jag har kommit på en klar fördel med att spela fotboll jämfört att tävla i bugg! Vad man ska ha på sig??! Fotbollen då har man sitt matchställ de ser lika ut varje gång.. Men när man ska tävla i bugg.. ska man vara matchande och allt de där.. hua.. såå nu har vi problem vad vi ska ha på oss på lördag.. men det löser sig nog.. (snacka om världsliga problem)

Mor o far är ute i skogen den här veckan, om jag är snäll kanske jag kan få  lite nytt älgkött i frysen..  ;) smarrigt! Ja, båda jagar. Och nej Bisse är inte med, han är en småviltshund. :)

De var min otroligt spännande början på den här veckan!

Sen undrar jag också en sak till.. hur kommer de sig att jag blivit så mycket blekare än vad jag var i somras, när träden blir så färgglada och fina på hösten?

sov gott!
/M.ström


(lite brunare.....i somras)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela