Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Ooooppss...

Publicerad 2008-10-09 21:55:05 i Allmänt,

Nu var de längesen jag skrev nåt... sorry om ni saknat mina konstiga funderingar... haha lr det kanske är bara jag som läser min blogg föresten.. jaja... då gör de ju inget alls.. hehe. (har jag tur är det nån mer) ;)

Ja, vad har hänt sen sist... sist jag skrev var jag lite på kanelen... i lördags om jag inte missminner mig! skoj va de på kvällen också... vin, öl dans och en del tokigheter dök de upp... men man har ju så roligt som man gör sig!! o roligt hade vi!

Jag har dansat söndag, måndag och tisdag.
Jag har gymmat tisdag och torsdag
och möte om lokal, på  klubben i onsdags...

Jag har även hunnit jobba över lite, sett film o käkat godis med trevligt sällskap och idag har jag varit på bio!

Måste utveckla de här lite me gymmet.. jag har blivit lite med lurad av min arbetskamrat Anders på gymmet. Han är rätt stor och stark så de blir mycket på och av med vikterna, så småningom ska jag väl kunna köra själv.. Idag har vi kört ben.. jag är helt slut i benen, ser inte alls fram mot träningsvärken som kommer infinna sig i morgon eftermiddag och ännu värre på lördag.. Då när jag ska spela fotboll och allt... lr spela... heja på som satan kanske mer är rätt ord (eller meningsbyggnad) även om jag sitter och kickar en hel del.. :)

Jag vet att jag lovat bilder också.. men eftersom min mob har slutat pratat med min dator(kärleksgnabb) så blir det bara ett par bilder som vi trixat hit genom ett minneskort.. men på de viktigaste av allt.. ölen och bålskålen.. :)
Nån som har ett tips på en ny mobiltelefon? Jag har en Ericsson nu k800i har varit rätt nöjd.. skulle vilja ha något liknade.. me hyfsad kamera & blixt och såklart att de går att ringa med den. ;)



Nu har det hänt igen.. jag måste utveckla de här med varför mobilen plingar satan bara för att man inte är nära den.. idag när jag var på bio och så lydig som jag är, hade jag inte mob med mig... 4 sms och ett missat samtal! Går det troll i det här? Eller är de så att man bara tänker mer på de när man inte haft den med på ett tag?

I morgon är de fredag.. äntligen.. jag ser fram mot en lugn helg med lite dans och fotboll.. lär väl inte kunna gå iaf kan jag tänka mig (träningsvärk) hehe!

Sov gott!

Kramar
Maria


Kommentarer

Postat av: Tomas (Din bordsherre)

Publicerad 2008-10-09 22:40:38

Tjena Maria!!



Du är inte ensam om att läsa din blogg. Jag tittar här rätt ofta, gillar att läsa dina härliga upptåg :) Hoppas allt är bra med dig där uppe i norr? (får man kalla Gävle för norr?) skratt

Vi ses och hörs. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela