Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Helgens bravader

Publicerad 2008-10-19 11:24:41 i Allmänt,

Jaha ja.. då var det söndag igen... Här kommer en lite snabb genomgång av helgens äventyr.. Eller äventyr och äventyr..


Fredag.


Jobbade över nån timme då det var lite lite folk på kontoret så jag stannade kvar och pysslade och svarade i telefon.. det ringde dock inte sådär jätte mycket på en fredagseftermiddag.. kan de vara så att alla tagit smitfredag?


Kom hem fick besök av en god vän, var riktigt längesen vi träffades så det var mycket trevligt. Pratade lite skit och spydde galla över alla dåliga serier på tv.en.. När besöket hade gått hade jag en lugn filmkväll i soffan.. laddade inför tävlingen på lördagen med film och popcorn... gott var de..


Lördag.


....Visade sig dock vara en dålig uppladdning.. de gick inte bra förr oss att dansa i lördags.. vi tävlade i Stockholm vi kom på 16.e plats av 25...Åkte ut efter första dansen... suck! Jobbigt när man är lite av en dålig förlorare.. (som jag) men men.. så är det ibland...


Det var en riktigt stor tävling många elitdansare på plats.. kul att se riktigt duktiga dansare.. Vi fick iaf en pall plats till klubben.. Micke och Christina knep första platsen i sin klass.. STORT grattis till dem!!


De tråkiga i det hela var att jag missade fotbollsavslutningen.. Men jag hoppas att tjejerna och ledarna hade en super kul kväll ändå... hörde rykten om att jag fått pris... årets målvakt tror jag visst att de var.. jag bugar och bockar... kan vara så att jag även fick pris för årets skitgris.. men de vet jag inte om jag vill säga högt.. ;)... ( släng dig själv då på en regning lerig plan så får vi se hur ren du är då) :)


Söndag..


Nu är det snart dax för mig och åka och träna.. dans.. danssöndag idag (som vanligt.) Så dagen består av träning först sen har vi kurser hela eftermiddagen! Kul..


Oj nu måste jag åka..


Ha en härlig dag och söndagskväll...


- Ha inte ångest för att det är måndag i morgon, njut av söndagen!


Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela