Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Äntligen helg!

Publicerad 2008-10-11 12:35:30 i Allmänt,

Efter ännu en blixtrande snabb vecka, är de nu helg! Så underbart skönt...

Igår efter jobbet började jag helgen i min nya kompis(stolen) på  lite massage det är ju underbart.. men jag tror jag blir för avslappnad för jag somnade haha.. men vaknade sen med ett ryck.. ojdå...

knallade sen hem käka fyra små rätter (super gott) och pysslade lite, fixa frillan och for på dans till Norrsundet. Shake spelade, var riktigt bra faktiskt! En av de roligaste danserna jag varit på. Saknade dock några goda vänner!

Men jag var stel i benen såå stel sen styrketräningen i torsdags. De gick dock bra att dansa men mellan danserna var det lite värre haha!

Idag är det lördag ska städa lite nu mitt på dagen tänkte jag piffa lite här hemma men eftersom jag rör mig som GB´s glass gubbe.. (lite små vaggande sådär) så går de ju inte i nåt ruskigt tempo direkt. :)  Ikväll blir det fotboll och umgås med vänner i här i Gävle.. Har inte bestämt mig om de blir öl än.. kan ju vara så att jag kan köra faktiskt! Eller så är ju öl gott.. jaja vi får helt enkelt se! :)


Har en liten fundering på det här med sexleksaker/hjälpmedel (kalla det vad du vill) Varför är allt format som små söta djur som kaniner, pingviner och nallar??  Och rosa, lila och ljusblå är tydligen de färger som gäller? Har de inte djurformen så har de iaf färgen.. Vem kom på att tjejer tycker nog det är väldigt upphetsande med en liten pingvin  eller ett bi som vibrerar? (Jag skulle tro att de är själva vibrationen som fixar dealen)  haha!  Hur kom jag nu att tänka på detta kanske ni undrar? Jo det är så att för några veckor sen hade jag ett så kallat "plastparty" här hemma, för några tjejer.. De var riktigt skoj men som sagt de där var något som kom upp när man kikade lite i katalogen.




 
Nu åter till städningen!

Ha en underbar helg, det är ni värda!

P & K
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela