Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nu bär de av...

Publicerad 2008-12-22 13:07:32 i Allmänt,

...allt är packat (tror jag) Nu far jag till Tobo.. ska bara göra några stopp på vägen sen är jag där!!
Julen kommer firas hos mamma och pappa.. men oroa er inte de finns faktiskt Internet där så jag ska göra mitt bästa med uppdateringarna! :)

Igår kväll förlorade jag oskulden också.. alltså inte jungfruligheten.. de var ett tag sen.  ; ) Alltså såhär...igår var jag på dans och jag gnussade för fösta gången i mitt liv... Alltså det är foxtrot fast man har panna mot panna(något jag varit rädd för väldigt länge).. .. det var trevligt dock kommer jag inte göra det med vem som helst jag kan jag säga.. Den här killen visste verkligen hur man dansar... ohlalala.. :D

Nä har inte tid att sitta här nu... mot Tobo.. möta tomten halvvägs..

MÅNGA JULKRAMAR på er..
På återskrivelse..

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela