Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Klungan, dans och veckostart!

Publicerad 2008-12-09 19:57:15 i Allmänt,

Rubriken sammanfattar mina senaste dagar relativt perfekt.. Jag känner dock att jag vill utveckla en aning!

Lördag:
Sladdade med puman till Tierp för att sen ta tåget till stora staden sthlm med Lojsan.. Vi minglade med alla dessa människor under dagen.. Eller minglande var väl att försköna de hela.. Vi svor över alla som bara bufflar sig fram. Ännu en gång vart jag påmind om att jag verkligen är en lantlolla, möjligen en småstadsmänniska! Dagen gick fort så efter inköp av nya träningsdansbyxor och en mycket god middag och ett par (!) glas rödvin begav vi oss till södra teatern för att se Klungan. Mycket rolig föreställning!! Rekommenderas. Sen måste jag bara klaga på alltid eleganta SJ... inställda tåg är inte något positivt!

Söndag:
Efter mycket god frukost hos Lojsan for jag till Gävle för Dans, dans och så lite dans. Hem, svida om, och så for vi ett gäng till Möbeln ( i Tierp) och så lite mer dans till Zlips.

Måndag och Tisdag:
Jobb, jobb jobb.. och så tävlingsträning med mysfika i måndags det var sista gången för i år. På måndag är det dax för lite prova på för en grupp! Då ska jag fortsätta lära mig dansa kille!

Jag har blivit till knackad idag också. Jossa (naprapat) har gjort en insats för min huvudvärk har kommit tillbaka igen! Usch.. Nåe skit i kroppen! Vet inte varför de låser sig hela tiden.. Stress? Mår jag inte bra? Jag tror jag mår bra.. jaja.. Får väl domen på torsdag då jag ska på hälsoundersökning. HUA!! Ähh.. de är egentligen ingen fara på taket jag vet ju extakt vad som behövs!

Jag säger bara kom änglar kom älvor det börjar bli kallt....

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad!

Ha en super härlig kväll.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela