Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Gelukkig nieuwjaar..

Publicerad 2008-12-31 14:34:27 i Allmänt,

Eller gott nytt år som man säger på svenska!!

Då var 2008 slut... hur har mitt år varit egentligen?? En liten kort sammanfattning:

Dansåret 2008
Börjar med dansåret, eftersom det har utvecklats väldigt mycket detta år.
Jag har kommit tvåa i medlemstävlingen! Har även vunnit Jack & Jill tävlingen. Gjort tre andra tävlingar med lite annorlunda utdelning. Varit assistent på ett par kurser. Börjat tävla och nu mer är jag utan danspartner. Mycket skratt, väldigt glad för alla mina vänner på Gävle rock n´roll club! Nu är jag eld och lågor för att börja det nya året i de nya lokalerna på Brynäs!



Vänner och familj 2008
Har så otroligt många fantastikiska människor i min närhet! Arbetskamrater, Buggvänner, "vanliga" vänner, familjen och släkten.  Mamma och pappa och Bisse betyder otroligt mycket för mig. Älskar er alla!! 



Jag och Louise 2008
Jadu, singeltöserna har haft ett kul, galet år skulle jag vilja sammanfatta det som. Många galna upptåg, Borlänge för att nämna ett! Många skratt, några tårar... Ja ett bra år helt enkelt!


Smurfit Kappa 2008
Arbete, arbete.. har varit mycket att göra detta år. Har gått väldigt bra för vår enhet. Många skratt också speciellt då med min kollega som sitter närmast. Har rest till bla Tyskland, Helsingborg, Eslöv och Karlstad. Bytt ritningsprogram och lärt mig en hel del. Högsta chefen Tony Smurfit har även varit på besök!


Fotbollen 2008
Var mitt sista år med fotboll, nu ligger skor och handskar på hyllan! Det var nog inte min bästa säsong, men jag hade grymt roligt, fantastiskt lag och lagledare! Sen har även smurfit kappa fotbollscup gått av stapeln i Gävle detta år onwell kom 2.a....


Midsommar 2008
Firades i Östhammar detta år. Mycket roligt!! Innehållandes sol, regn, trevligt sällskap och gräsmattebugg!


Semestern 2008
Bestod av natur/fiskeresa till Jämtland med familjen!  Resa till Åland med underbart boende och rock off festival samt chilibea. Mini semester med Lojsan i Fågelsundet. Och avslutades med cityfesten!






Evenmang 2008
Har varit på winnerbäck, Klungan, Brolle. Har varit på matprovning och vinprovning(två gånger). Har varit på bad taste party och annat tok!



Kärleken 2008
Ja, vad säger man... Den kom den försvann... Sen vet man inte! ;) Både glädje och tårar under detta år... Bättre än så kan jag väl inte sammanfatta just detta ämne. Suck vad tråkig hon är tänker ni nu?? Var är alla detaljer? Jaa.. har inga att ge som läget är nu.. och ta upp gamla bravader känns väl tråkigt såhär när man ska se framåt mot de nya året! ;)

Tror jag fått med de mesta om 2008 är det något som fallit i glömska påminn mig gärna!... Nu blickar jag framåt mot 2009. Nytt år Nya möjligheter!!

 Är rätt säker på att 2009 kommer innehålla, 10-dans, bugg, skratt, gråt, kramar och kärlek! Och en skidresa som kommer ändra min färg på rumpan till blå! Resten återstår att se.. Underbart år har varit få se vad nästa blir!

Nää vet ni vad nu ska jag möta Lousie vid tåget för att lite senare sluta upp på middag med goda vänner, och god dryck! Om jag någon gång lyckas brottas klart med strumpbyxorna! (kvinnans straff)

GOTT NYTT ÅR! Vi ses på nästa år!

Många kramar
Maria
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela