Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Lycklig!

Publicerad 2013-01-28 16:10:42 i Allmänt,

Jag är helt slut, en timme och bara sitta och tala om hur bra jag är! Svåraste frågan är var jag ser mig själv om 5 år. Men jag svarade nog bra tror jag!

Jag fick träffa en mycket trevlig kille från en rekryteringsfirma som var grymt lätt att prata med. Vilket är en klar fördel! Han sa att han skulle absolut presentera mig vidare för det aktuella företaget vilket känns bra! Klarade första utgallringen iaf! Jippie, heja mig! Nu hoppas vi att jag får gå vidare och att företaget också tycker att jag verkar bra. Samt att jag tycker företaget är något för mig!! :)

Tobbe sa nåt så fint, bara du kommer på intervju så är du nog en kandidat oavsett vilket jobb det är! Du är så glad och trevlig, alla måste ju falla för det! Fick en liten tår i ögat. Min fina karl!

Tack alla för fina tankar ni har funnits med mig idag! :)

/M

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-01-28 17:33:47

Håller med Tobbe ja:) va kul att de gick bra. Nu hoppas vi verkligen att du får nått:) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela