Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Konferens i Högbo.

Publicerad 2013-01-19 08:11:50 i Allmänt,

Vilken mysig miljö vi befinner oss i, är på konferens med dansklubben. Just nu ligger jag och väntar på att klockan ska ringa för att kunna gå upp och frossa i frukostbuffen!

Vi startade konferensen igår och jag kan bara konstatera vilket härligt gäng vi är! Totalt engagemang och full fokus. Kvällen avslutades med dans och ståhej! Däremellan hann vi med en middag med ett fantastisk dessertbord.

Ser även fram mot vad dagens grupparbeten frambingar.

Men det är tomt, första natten utan liten tjej. Jag har inte sovit speciellt bra de få timmar jag försökt... Men om några timmar ska vi kramas och pussas rejält! Jag är säker på att hon har haft det fantastiskt med sin mormor och morfar. Mest jag och Tobbe som tycker det är konstigt skulle jag tro.

Min whiskybricka! :) (Det är inte så alkoholiserat som det ser ut, det är bara 1 cl i varje glas! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela