Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

En helt vanlig....

Publicerad 2013-01-27 12:16:59 i Allmänt,

....söndag! Jag och My är hemma själva då jourpappan är på utryckning. Vi håller på och laddar inför fika träff med mammor, pappor och barn från Föräldragruppen. Ska bli så kul, vi har haft turen att få den bästa Föräldragruppen som finns! :)

Jag har även bokat biljetter till huvudstaden dit resan går i morgon för arbetsintervju. Mycket spännande, börjar bli lite pirrig men jag kan ju inte göra annat än att vara mig själv.. Hoppas det räcker till. Håll tummarna för mig i morgon!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela