Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Sötsug

Publicerad 2013-02-26 16:32:42 i Viktkampen,

Jag känner mig trött, snurrig i huvudet och galet socker sugen! Hade det varit förra veckan hade jag smockat i mig en bulle eller något annat gott som finns. Men jag stålsätter mig, tar en frukt eller någon grönsak!

Känner mig taggad och jag vet ju att sockersuget går över det handlar ju bara om att bestämma sig. Så vi börjar med noll godsaker och slaskmat i minst en månad!

Träningen tuffar på.. Känner mig redan starkare i kroppen!

Pepp pepp!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela