Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Freeeeeeeeeeeeeeeeeeedag!

Publicerad 2013-02-08 11:58:35 i Allmänt,

Härligt! Och Tobbe har inte jour förutom snön då... Jisses va härligt. Blir lite baka i helgen och ungås med familjen! Mys!

Igår bakade jag chokladsnitt och kolasnitt.. Samma grunddeg men olika ändå. Jag har MYCKET sirap i mina snittar så de blir sådär sega och goda.. Och extra onyttiga!

Styrketräningen går bra.. Kört på nästan varje dag den här veckan.. Kosten däremot är fortfarande kass pga bakperioden som jag är inne i nu. Men jag tänker skärpa mig på den biten om ca en vecka när lilla fröken fyllt år!

Trevlig helg!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela