Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

13 april 2013!

Publicerad 2013-04-14 08:43:00 i Allmänt,

Igår fick jag en av mitt livs största överraskning! Vi firade fyra år tillsammans. (ja, det var inte överraskningen, årsdagen hade jag koll på)

På morgonen när vi vaknade bytte vi presenter jag fick ett par underbara örhängen och Tobbe fick en parfym. (Känns lite futtig såhär i efterhand) Sen när vi ätit frukost hela familjen for vi dit där allt började, till dansklubben. Mysan diggade loss en stund till danslägersmusiken. Efter en storhandling for vi hem, städade skafferiet och familjemyste!

Sen kom farmor och farfar och var barnvakt. Vi for in till stan för vi hade bestämt oss för att gå ut och äta. Vi hamnade på Kalles, galet god mat!! Bland det bästa jag har ätit. Sedan sa vi att vi skulle gå vidare och ta en öl eller två. Klev utanför dörrarna så började Tobbe babbla om att han glömt biljetter och att vi var tvungna att åka till hans jobb för att hämta dem. Kändes lite konstigt men jag blev riktigt nyfiken! Jag passade på att låna toaletten (googlade samtidigt om evenemang i stan nyfiken som jag är). Kom här sa Tobbe sedan vi kan gå in till relaxen och vänta. Kliver in det står ljuslyktor och brinner och rosblad utspridda. Öppnar dörren till relaxen hela golvet är täckt med rosblad och ljus. på bordet står vackra rosor, champagne,kex och ost. sedan fick jag syn på en massagebänk med morgonrockar på! Det var som att kliva in i en film! Det var så fint! Jag fick en underbar massage av Tobbe. Sen satt vi oss ned och bara Myste! Kändes overkligt och så romantiskt! Min man kan han!! Efter vi suttit där en stund reser han på sig byter skiva kommer tillbaka ställer sig framför mig. Så var det en sak till... Och ställer sig på knä! Jag vet att du frågat en gång, men nu frågar jag dig med ringar.. Vill du gifta dig med mig!!! Resten känns lite suddigt då jag började stor gråta! Men jag fick nog fram ett JA! Vilken fantastiskt kväll han fixat! Helt underbart! Vi myste vidare och Tobbe fick även han en massage. Jag älskar min fästman galet Mycket!! Jag kommer ALDRIG att glömma 13 april 2013! Jag är förlovad, jag har inte riktigt fattat det än..

Jag vill tala om för HELA världen vilken underbar karl jag har!!

Kommentarer

Postat av: Johanna Bergstrand

Publicerad 2013-04-14 08:58:45

Så himla fint gjort:) Grattis till er båda! Kram

Postat av: Diana Andersson

Publicerad 2013-04-14 09:21:12

Så romantiskt!!! Mys värre!! <3

Postat av: x-kollegan!

Publicerad 2013-04-15 10:12:33

Ohhh.... så underbart!! Med en tår i ögat kan man bara gratulera och önska all lycka i framtiden!!
(och hoppas man blir bjuden när klockorna ringa... ) :P
P&K sötnosar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela