Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vuxen?

Publicerad 2011-11-24 19:03:17 i Allmänt,

En reflektion, hur länge kan man säga vuxenpoäng, eller oj vilket vuxet beslut. Antagligen inte så mycket längre. Jag är nog vuxen nu. Storhandlar dagen innan löning, Bor i en ny utbyggd villa, är sambo och väntar en liten i februari.

Tanken slog mig idag när jag skrev till en god vän. Vilket vuxet beslut ni tog. Då slog det mig de kanske är så att vi är vuxna nu.. när hände det? och hur gick de till?

Nä, jag måste nog göra något riktigt barnsligt för att väga upp de här... :)

/M

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2011-11-25 08:20:56

Haha, mm....hade det inte varit för att du var gravid skulle vi nästan ha börjat röka eller något. Det hade vägt upp all vuxenhet för all framtid skulle jag vilja säga....hur det här med vuxenheten gick till har jag inget svar på, men det är ju himla bra ändå =).

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-25 17:15:07

Vägra kliva upp ur sängen på måndag och när Tobbe frågar varför så skriker du oooorkaaa, det är typ feett dryyygt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela