Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Bullmamma.. glitter och glamor får stå åt sidan.... eller...

Publicerad 2011-11-03 15:59:34 i Allmänt,

... iaf om man försöker hitta ett par glittriga eller finare mamma strumpbyxor eller thigts... På lördag är det äntligen dags för GRRC 20-års jubileumsfest. Jag tänkte jag skulle hitta några halvglittriga byxor men icke sa nicke.. alla mammakläder är helylle-bull-mamma stajl...så jag får satsa på smink och örhängen istället... För på fest ska jag... bullmamma tänker jag vara också.. men inte just på lördag :) Ja, tänker ni då.. köp ett par vanliga strumpbyxor då... ja just de säger jag.. med min tokväxande röv (som var stor från början) finns det inga sånna i elefantstorlekar som sitter hyfsat skönt. Dessutom är strumpbyxor typ min värsta fiende, hehe.

Jag har även listat ut varför min rumpa är så stor.. det är för att jag inte ska vicka framåt nu när jag fått en stor mage.. jag blir som spikrak fast med utbullningar här och var.. kanske är bullmamma ändå. fast en glittrig och glamorig sådan!

/M

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-11-18 07:23:49

Jag letade efter strumpbyxor i nån glad färg eller höstlig färg, men fick bli svart o tråkigt! Synd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela