Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

FÖR snäll i djurparken?

Publicerad 2010-09-20 16:47:38 i Allmänt,

I lördagsnatt när vi lag oss för att sova efter kvällens baluns så hände följande:

Tobbe klappar mig 3 gånger i rumpan. Då säger jag:
-Vad gör du??
Han svarar:
-Man måste klappa ALLA nya djur i djuparken!

Nästa sekund snarkade de han.. så han måste på något vis börjat drömma precis när han somnade, eller var de ölen som talade? Hur som hellst så skrattade jag bara lite och vände mig om och somnade jag också... Han kanske borde haft en rak höger? HAHA Jag tänkte innan jag somnade att de var ju tur för honom att han inte sa:
-man måste klappa alla elefanter i djurparken.. ;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela