Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

4-åring på besök och måndagsångest!

Publicerad 2010-10-17 19:59:40 i Allmänt,

Med Tobbes bror och hans tjej... hon var en härlig dam måste jag säga.. FULL med energi.. finns inget härligare än barnskratt... bra helg.. skönt att tänka på annat..

Jobbet är de väl sådär på nu kan man säga.. produktionen i Gävle ska läggas ned så vi blir bara några kvar på marknad som ska jobba mot fabriken i Helsingborg.. håller tummarna för att allt ska bli så bra som möjligt för alla.. Vill inte jobba i morgon känner jag.. vill vara ledig i si så där 4 mån tills de är dags för mamma ledigheten!

Nu ska jag återgå till att vara jour-änka... Tobbe drog precis iväg på larm! Jag som hade laddat för myskväll... får väl roa mig själv då..

/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela