Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

F R E D A G

Publicerad 2010-06-18 16:14:22 i Allmänt,

Underbara fredag... de är skönt! Grymt skönt.. dock springer tiden ifrån mig..

De slog mig idag att jag har blivit så pass gammal att jag inte direkt behöver tänka på att inte komma in på krogen.. jag har för längesen passerat 18.. men på senare tid har jag även knallat förbi 25 ... Så nu är man väl vuxen sägs de? Eller nja.. Barnslig kommer jag alltid vara.. that´s the way i like it!


På tisdag 12.00 - ska vi ha sommarfest med jobbet.. jag är så NYFIKEN.. vet nämligen inte va vi ska göra men vi har fått en inbjudan med packbeskrivning:


Varma och oömma kläder

3 st klädnypor

1 st kapsylöppnare

1 st plastpåse

Ett 23 cm lång snöre (valfritt) Mätning kommer ske innan avfärd

Klocka kan vara en fördel att ha med sig

Ett förseglat kuvert innehållande hemadress

badkläder


Nån som har något förslag på vad vi ska göra för att stilla min nyfikenhet ;).. klurigt va?


Ha en underbar helg!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela