Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Krockad...

Publicerad 2010-02-08 18:32:23 i Allmänt,

I helgen blev vi påkörda bakifrån när vi var på väg in i en rondell på vägen ner till Västerås, på danstävling... Kanske den sämsta uppladdningen inför tävlingen...

Idag har jag varit på hälsocentralen och fått ryggen tilldragen eftersom jag tydligen hade snett bäcken och därför inflammation.. så en spruta och lite mörbultning senare.. sitter jag här nu i soffan i Kjessmansbo... Har nämligen dansförbud i en vecka! Skit Gubbe som körde in i oss... jag skulle iaf vara smärtfri inom en vecka... de är ju positivt... Tobbes bil däremot... är rätt tilltryckt i baken!

När jag satt där i väntrummet och väntade, såg jag något av de finaste som finns... KÄRLEK.. En äldre gentleman satt där i väntrummet.. Plötsligt reser han sig upp går mot en äldre dam som precis kom in efter provtagning.. Han ler mot henne och hon ler tillbaka.. Sen småpratar dom om hennes besök.. Klär på sig och går därifrån i armkrok.. Undra hur länge de levt ihop? Undra om jag kommer få uppleva detta? Håller tummarna för att jag och min kära traskar ut ur väntrummet munhuggandes som vanligt!

/M

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2010-02-09 07:29:31

Möjligtvis kommer han hosta och harkla sådär som bara Tobbe kan också haha =).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela