Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Hösten är här...

Publicerad 2010-08-29 10:16:39 i Allmänt,

.. igen. I natt när vi kom hem var de 3,5 grader varmt (eller kallt) ute. De är mysigt med höst.. men jag hinner lixom inte med när årstiderna bestämmer sig igår.. Poff var de vår.. Poff var de sommar och nu Poff så är de höst.. snart är väl vintern här med buller och bång.

Med hösten kom en förkylning, härligt.. känner mig lite halv krasslig idag. Men så kan de vara.. kul kväll igår iaf... trevligt med festligheter.. tack snälla roliga, galna och härliga människor!

Vi får se vad dagen erbjuder, antagligen inte överdrivet mycket pga tyckasyndommigsjälv statusen!


/M

Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2010-08-29 17:58:36

Tack själv! Du höll rätt bra fart med tanke på nykterhet och förkylning tycker jag! :P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-30 13:55:59

Jag är sjukt nöjd med ditt sällskap Maria... kanske alltid är nöjd bara du är i samma rum :P haha!

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-08-31 19:14:14

brr.. kallt var ordet! Jag har invigt vantarna i morse (är ju i Umeå så kanske inte så konstigt). Vill ha liiiite mer sommar. Men bara att acceptera hösten och tända en massa ljus o på med tjocktröja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela