Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Uppe med Tuppen

Publicerad 2009-09-06 07:35:59 i Allmänt,

Eller var det kanske Puppen... jaja.. Vaknade av Tobbes klocka idag och kunde inte tvinga mig kvar i sängen för ytligare en sovmorgon (vilket hände igår.) Så jag klev upp.. Inte så trött alls faktiskt har lyckats samla på mig en hel del sömn redan, den här helgen. :)

I fredags blev det middag och fruktsallad till efterrätt här..

OJ... NU kom tidningen.. snacka om att jag är uppe tidigt.. HAHA.. eller så är det så att tidningen är väldigt, väldigt sen.. av att döma killen jag såg genom rutan nu så förstår jag varför jag får tidningen sent.. han ser inte ut som om han gick och lag sig tidigt igår.. han ser ut ungefär som om han festat i 7 dygn i sträck!

I helgen är de Gefle Open. De är en discgolf tävling som håller på lördag och söndag.. Sverige eliten är på besök och kastar på Gävles banor. Jag var och tittade igår, häftigt att se dessa spela.. De ser så enkelt ut, tro mig det är inte enkelt jag har faktiskt försökt en gång! Jag hade tyvärr inte nån dold talang.

I dag från mitt på dagen och framåt blir de bugg för hela slanten! Många kurser startar idag.. Sen är de bara full fart fram till Jul!

Nä, om man skulle knåpa ihop den där fotoboken nu när man ändå är uppe.

Ha en härlig söndag!

/m





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela