Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Juleljus....

Publicerad 2009-11-26 20:31:24 i Allmänt,

Jag har satt upp min fina vit/gula ljusslinga idag.. jag tycker de är lite för tidigt men jag fuskade lite i år!

Något som jag inte tål och är smått hatisk mot är färgade ljusslingor.. ok, om de är små lampor även om de är gränsfall.. men dessa otroligt fula plastslangar med färgade lampor i... VARFÖR??

Jag tycker de bara ser billigt ut! Än så länge är de ingen om satt upp någon färgad slinga på min innergård håller verkligen tummarna att de inte blir några sådana slingor heller...

Verkar jag traditionell och bakåtsträvande? Ok, de kan jag ta.. För de sista jag vill är att vi ska få samma ljushysteri som de har i Amerikat…

 God för-advent på er alla!

 /M


 

Kommentarer

Postat av: Miss*E*

Publicerad 2009-11-27 15:25:12

Uscha! jag håller verkligen med,jag är allergisk mot sånna ha ha!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-27 18:26:21

Fråga Tobbe vad han tycker om den saken från mej ;) Å fråga efter historien om den röda ;) trevlig helg =)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-30 07:03:30

mm.. allergi är ordet! HAHA, jodå jag har hört talas om den röda slingan han har haft på balkongen.. hua!! Dock är de vita lysen som kommit upp i huset, de glädjer mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela