Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Julaktion och "plastparty"

Publicerad 2009-11-30 22:50:09 i Allmänt,

fredags kväll gjorde jag något jag aldrig gjort förut. Jag var på julaktion... gåvor till föreningen auktionerades ut till högst bjudande. Allt från paket och tomtar till bakverk och hantverk De fanns även lotterier där lyckliga jag vann bla en riktigt fin tomte. I pausen var de kaffe och massor med hembakt fikabröd. Några av "gubbarna" smet hem för att ta sig något lite starkare...  Riktigt mysigt! Kvällen avslutades med glögg, whiskey, Pleffe och godis hos Tobbes nya granne. En riktigt gemytlig mysig kväll!

I lördags gjorde jag något jag gjort förut, jag var på ett "vuxen plastparty"... eller dildoparty eller vad man nu vill kalla de... 12 frispråkiga tjejer klämde och kände och satte en del produkter på nästippen för att känna vibrationen...

MEN jag har skrivit om de förr och jag skriver om de igen... VARFÖR, jag menar VARFÖR måste allt vara rosa, lila eller ljusblått och se ut som något gullig litet djur.. Jag menar om man ska ha lite mysigt tillsammans med en karl med en vibrerande penisring... vill man då verkligen att den sa se ut som en gullig liten delfin???? Älskling... se nu trär jag ett vibrerande däggdjur på penis.. NÄÄÄ osexigt är ordet!

Riktigt kul kväll var det iaf som avslutades nere på stan där vi mötte upp några av våra grabbar som haft grabbkväll och varit på  Betnér, han hade varit riktigt bra enligt en säker källa!

/M

http://shop.himmelriket.se/




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela