Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Förvirrad...

Publicerad 2009-11-21 16:09:15 i Allmänt,

Kursen gick bra.. tror jag... lite förvirrad sitter jag  här och försöker få ordning på tankarna... Ja, vi får se vad som blir av de hela... kort och gott tyckte jag de var roligt iaf de är huvudsaken...:)

En annan sak jag har funderat över är.... PRYLAR, pruttlar, saker.. ja kalla de vad du vill... När jag flyttade till Gävle för ca 3 år sen.. bestämde jag mig för att inte samla på mig så mycket saker.. och nu BARA tre år senare sitter jag här med fulla skåp och lådor... HUR KOMMER DE SIG? Jag är nog en samlare.. Jag har jätte svårt att kasta saker.. Jag menar om jag tänker efter, vad ska jag egentligen med ett örhänge till när jag har haft sönder eller tappat bort de andra.. Eller varför spar jag på papper som jag ALDRIG mer kommer titta på... Eller vad ska jag med den där trasiga ramen som jag aldrig kommer laga.. varför spara på saker bara för att de kan vara bra och ha?

/M

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-11-23 18:53:34

Kasta mera! Man blir glad av det (inte för att du inte är glad alltså - men det ger energi)! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela