Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Te och smörgås, Galej på MCklubb och föräldramiddagar!

Publicerad 2009-05-26 22:24:45 i Allmänt,

Fredagskvällen blev de bilfärd ut till några vänner till Tobbe. Världens oblygaste ettåriga unge gosade, busade och tittade på Pingu. Efter en stund blev det talang, te och smörgås. Mycket trevligt!!

Te och smörgås är verkligen underskattat, gott var de.. ost/gurka/paprikasmörgåsar med te... Det är verkligen gott! Ajdå.. nu blev jag visst lite hungrig, kan de vara därför ordet gott är återkommande?!... skit också!... :P

Middag i Tobo i lördags... den stora presentationen för mina kära föräldrar... De gick verkligen smärtfritt.. Hela familjen Ström kan verkligen prata och Tobbe är inte ett dugg sämre han heller... Efter många ord och god mat  for vi hemåt så allt gick bra...Jag var iof aldrig orolig heller för den delen, kändes naturligt på nåt sätt!

Kvällen bestod av förfest med Guitar Hero och en bilresa senare var vi på Kungsbäcks Mc.  De hade kanske de bästa inredet jag varit med om: 100 kr.. så fick man en öl och en shot i entrén. Fuldans, öldrickande, massa gagg, pussar och ett rump-fall (som jag faktiskt inte tänker bjuda på några detaljer om, måste nog ses) senare så var vi påväg hemåt mot den obligatoriska hamburgaren och sen sängtime!


Iskall placeing av min öl                           Jag och min danspartner


Tobbe och hans reflexkompis :)


Freddan                                                    Offa

Söndag var det dags för mig att möta föräldrar.. gick bra tror jag.. ;) Fast min ofrånkomliga klumpighet gjorde sig påmind redan från början... Jag tog mat.. satte mig vid bordet tappade en matbit och splash.. hela nytvättade tröjan full med sås... Bra ström... fast de är väl bra att man visar sig från sin rätta sida... Som sagt så var det min tröja och inget annat som jag stänkte ner.. så tur i oturen kan man kanske säga..

Måndag, Tisdag... förkyld... eller så är de det förbaskade pollen som jävlas.

Igår kväll var det buskis och glass som gällde.. Satan va dålig humor jag har.. men ack va rolig han är brevbäraren i dessa farser.. att de kan vara så roligt med någon som inte säger R... :)



Idag har jag och Carina varit och hälsa på Vilda en vecka och en dag gammal.Llämnade present från företag (arbetskamrat till mig som fått bebis) och mig själv.. Gu så söt.. sov mest dock.. skit unge! ;)

De var de..

På återskrivelse!

/M


Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-26 23:30:48

Låter som en rätt bra helg ändå ;P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-27 14:54:48

Rumpfallet MÅSTE upplevas för att förstå det roliga i det hela asgarv Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela