Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Regnskur typiskt min tur

Publicerad 2009-05-27 20:37:55 i Allmänt,

Ja då var arbetsdagen slut och jag skulle kliva upp på den nypolerade, nylagade fina stålhingst.. och vad händer.. NÄ men himlen öppnar sig regnet öser ner och det tokblåser...  Åker nästa bakåt på hemfärden... Jaja.. tänkte jag nu är kvällens regn här.. kommer hem ställer in cykeln i dess bostad knallar upp i lägenheten.. Tittar ut... jaha.. jaja nu STRÅLAR solen.. så det ända regnet som kom idag var på min cykeltur hem från jobbet.. är inte de TYPISKT!

Idag har jag även betalat de där satans räkningarna... tänk va skönt de vore att slippa räkningar i låt säga tio år!! Va härligt.. Men nej nej som ett brev på posten kommer de och pengarna försvinner som en avlöning.. (jaa jag vet jag har dålig humor)

Nu har jag läst de igen... De har kommit fram till att de som onanerar mycket är intelligentare än de som onanerar lite... Men hur fan får man fram dessa uppgifter... De är för mig obegripligt.. Perfekt att ha som argument dock.. om man nu behöver ha ett sådant! 

Jag har redan ledsnat på alla sommarplågor som börja smyga sig fram nu bland pollen och annat försommar jox!

Filmkväll väntar.

/M



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-27 21:58:26

Aww, söt bild :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-27 22:19:21

hahaha sorry ;P

Postat av: finaste guzzarna

Publicerad 2009-05-28 00:03:45

Tjuuuluuuluuuluuuuhuuuluuuu walla bröder!

Kolla tungaste bloggen ;)

Postat av: estetmina.blogg.se

Publicerad 2009-05-28 13:01:20

filmkvällar är bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela