Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Intelligent och snygg tjej från tv?

Publicerad 2009-05-28 22:37:22 i Allmänt,

Innan jag lämnade mitt kära jobb idag så uppstod det en diskussion.. Kommentaren kom.. alltså jag skulle bli arg om jag var tjej.. alla dessa som får sina egna program, vad har de innanför pannbenet? Jag menar Linda Rosing osv.. Varför ser alla på dessa O-stimulerande program... De kan man undra min hjärnverksamhet började.. Jag tänkte länge.. Tog riktigt lång tid innan jag kom på en snygg bra tjej som är på  tv så kom jag på  de... CARINA BERG! Mycket duktig tjej och så har hon riktigt bra underhållningsprogram, inget dokusåpa tjafs! Någon som har något annat bra förslag?



Annars har dagen varit bra tycker jag... har haft uppvisning på flanör i Gävle vi var och visade lite bugg.. sen blev de avslutningsdans med liveband på klubben.. Riktigt roligt! :)

I morgon är de underbara fredag.. min favvo dag på veckan!!

/F.ström



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-28 23:18:43

Huh? Hur kan jag ha missat att det var uppvisning?!? Dålig koll jag har :(

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-29 14:34:00

sv: haha ja som tur är kan dom kugga för det är ett litet teori prov innan uppkörningen så får hoppas på att det kommer lite klurfrågor så man slipper dom i trafiken!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela