Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Helg igen....

Publicerad 2009-05-16 12:14:28 i Allmänt,

Mobilen är nu tillbaka i min säkra hand äntligen... Så nu är det sluttjatat om denna manick!

Det kliar i fotbollstjejen Maria nu.. Gräset är grönt och mjukt.. Perfekt för att slänga sig handlöst ut i luften och landa några sekunder senare, bara för att fånga en boll... Min längtan gjorde att jag under fredagskväll befann mig på Örbyhus IP för att se några av mina före detta lagkamrater från både TöFF och Films sk.. Dock kunde det gått bättre för Töff än vad det gjorde. Men fantastiskt kul att träffa alla igen..

Gjorde även ett besök i Tobo hos kära mor och far, gratis mat, promenad med Bisse och många skratt... Mina föräldrar är inte kloka på en fläck, inte undra på att jag blidde som jag vart!

Nu har jag värmt upp.. Promenad i Raskt tempo, styrketräning, fusknaglarna är avplockade och snart ska jag på systembolaget! Idag är det dags för Brännboll!! Ska bli väldigt roligt synd bara att jag är så förbannat dålig på att träffa den där bollen.. och att de är det som det hela går ut på.. Men idag laddar jag för dröm träffen... Idag händer det! 

NU ska jag åka och handla prylar till fördrinken!

Trevlig helg!
/m




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela