Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tydligen inte...

Publicerad 2009-03-28 09:39:08 i Allmänt,

Snön har fallit över Gävle sen igår kväll... suck!

Jag som hade hoppats på vårväder idag när jag och lojsan ska ut på stan och härja! Jaja så kan det vara... Typiskt april som sagt..

Igår vart de tvkväll i soffan för mig... Magnus vann let´s dance... Han är rätt het, om jag får säga det själv.. Snacka om manlig... Jag tyckte det inte spelade riktigt någon roll vem som vann igår.. Lilia dansade grymt och magnus är en fantastisk människa.. så båda var lika bra tycker jag! Måste dock gnälla lite på buggen... Hade de dansat sådär på en vanlig buggtävling hade de åk ut direkt för stegfel...(eftersom då måste tjejen gå på varje takt) Samt att de inte riktigt dansade samma buggstil som vi dansar på Gävle rock ´n roll club....haha.. men du är det ett teveunderhållning så nu ska jag inte vara stegpolis...

Ha en härlig Lördag!!

Kramar
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela