Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Helgen är över och förbi

Publicerad 2009-06-01 21:41:10 i Allmänt,

I all hast så var helgen över..

Lördagen bestod av dans.. först utvecklingskurs för oss ledare Mikael Brobäck var kursledare. Sedan var de kurs.. lärde mig massa nya trix, mycket roligt!!



Sen blev de lillfart till örban med vin och den årliga örbyhusdagenfesten.. Kul kväll.. Kan vara så att jag lovade att jag skulle träna fotboll på tisdag.. Tyvärr är de så illa att just då är jag upptagen.. men i sommar lovar jag att jag ska göra nån träning. För min skull bara för att ha lite kul... ska alltså INTE börja spela fotboll igen.. har inte tid.. fortfarande ;). helgerna är och förblir uppbokade.. allt som oftast!



I söndags firade jag min kära mamma... ni glömde väl inte bort morsdag barn?? Efter älgfilé i magen och nytvättad bil var jag påväg hem i den i solen skinande Puman. Kvällen spenderades med Tobbe Torbjörn... Mysigt!


Kanon väder i helgen var ordet! Jag har inte bränt mig... duktigt värre.. annars brukar man kunna se ut som en vidbrändgris såhär dags på året... Men nu är man mer lite halv rosa.. dock ingen sveda.. inte heller speciellt brun bör väl tilläggas.. snarare snövit.. med rosa inslag :)

Studerar Shrek på tv.. har en gång fått smeknamnet Fiona.. såhär långt i filmen är de väl snällt, men något säger mig att de inte är en komplimang i längden...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela