Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Ännu en underbar höstdag..

Publicerad 2008-09-25 21:47:24 i Allmänt,

Torsdag.. såhär nära helg har det inte varit förut den här veckan...

I morse åkte jag bil till jobbet men jag hade en bra anledning, jag skulle åka till Tobo på kvällen.. (de är lite långt att gå dit) Så efter en förvirrad jobb dag och en liten kvart i min kära masserande vän åkte jag till Tobo... De är såå vackra färger på träden nu.. helt fantastiskt!

Kom hem till mor o far.. fick mat, gott! Sen fick jag en jätte fin glas "lampa" från Toboglasburk... Såå fin.. jätteglad blev jag tack så mycket!!

Sen var jag på möte om fotbollen, hur året har varit och hur nästa år kommer bli... Jag har en del att fundera på nu kan man säga!! Ska tänka igenom det ordentligt.. svårt de är ett kanon gäng.. men finns tiden? Ja vi får helt enkelt se hur de blir efter fröken har övervägt fördelar och nackdelar..

Sen svängde jag in till Lojsan och lämnade en nyckel till min lägenhet så hon kan komma hit innan jag kommer hem på  lördag för vi ska ut och slarva (lite) på kvällningen... Vi skrattade en hel del, hon är en underbar vän! :)

Åkte hem o nu ska jag varva ner för i morgon åker jag sex från Gävle mot Helsingborg... Kick off dax..=) SÅ nu dröjer de nog ett litet tag innan de blir uppdatering..

Trevlig helg, gapa o svälj... SKÅL! :)



Kramar
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela