Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vila...

Publicerad 2008-11-04 20:05:03 i Allmänt,

.. varför är det så jobbigt att vila när man måste.. och så skönt att vila när man inte kan?

idag har jag tränings fritt... måste bli av med min förkylning nu... så här sitter jag.. Sugen som få...
på att träna alltså.. men men... så är de ibland bara att bita ihop!

Det är ju en hel del nyheter som kommer påverka mitt liv positivt som har hänt den här veckan..

Nyhet ett.. vi har äntligen ny lokal till klubben.. sååå NICE... kontrakt är skrivet nu är de bara en hel del pyssel innan allt är klart.. Men den kommer ligga på gångavstånd från mitt boende så de kommer bli kanoners!

Nyhet två.... Jag ska åka till fjällen.. Äntligen få lite färg på kroppen igen tyvärr blir de väl inte den önskade färgen brun.. utan mer blålila...Man kan säga att jag inte direkt är någon stjärna på att åka men jag ska göra ett gott försök! V.2 bär de av.. Jag har åkt förut men de var väldigt längesen och med en mycket dålig lärare.. hoppas på bättre tur denna gång.. Har hört att man ska ha tyngden på dalskidan.. får väl ladda med att kolla på sällskapsresan så jag vet var jag ska utsätta mig för..;) Annars har de väl öl där också har jag hört..; )



På lördag ska jag ha festligheter här.. sen blir de utgång i Gävle natten.. De ska bli skoj!! Ut o stussa.. Fuldansa.. de är något av de bästa jag vet.. lixom bara toka sig.. De är ritkigt skoj... :) Så ser ni nån galen tös på dansgolvet.. kan de kanske vara jag...

Nu ska jag krascha i soffan.. se om de är nåt att se..

Ha en mysig kväll
/snöia

Kommentarer

Postat av: Noicy

Publicerad 2008-11-04 21:25:02

Herr Ober! Eis, bitte! Hehe... Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela