Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Trött men rastlös!?

Publicerad 2008-11-18 20:39:41 i Allmänt,

Vilken härlig dag de har varit idag.. alldeles alldeles underbar..? Eller nu ljög jag.. idag har de blivit lååååång pass på smurf-fabriken för fröken Ström.. Har dock gått över förväntan... rullat på bra.. fått mycket gjort.. Annars är stress något som är väldigt dåligt när man behöver ha mycket gjort.. men idag har det som sagt gått bra.. fy.. nu ska jag skriva om något annat än jobbet... jag har faktiskt stämplat ut..


haha.. just de ja när jag väl hade stämplat ut och skulle fara hem (åkte bil i morse latoxe) då var den som en igloo.. helt ihop frysen.. men vilka fina mönster de var på rutan... (inget ont som inte har nåt gott med sig)  Finns många vackra saker som man inte tänker på... som den här frusna rutan.. i vanliga fall hade jag svurit och tyckt de var lite jobbigt att skrapa.. men idag upptäckte jag detta fina mönster.. Jag måste nog bli bättre på att uppskatta små saker i min omgivning! Det tror jag alla behöver bli bättre på..


ja med de sagt ska jag väl ta och försöka reda ut varför jag är så rastlös?? De bara kryper i kroppen skit jobbig känsla.. TRÖTT, förkyld och rastlös.. väldigt dålig kombination.. Har dock ingen vidare bra förklaring på denna rastlöshet..


Idag var de badhair day.. igen.. är det rätt ofta sen den nya frisyren hamnade på min skalle.. Så idag var de hatt.. Jag trivs i hatt.. men jaa kanske inte varje dag ; ) haha.. ähh de växer väl ut men att gå om kring med FL är väl sådär skulle jag säga...




Ha en mysig tisdagskväll!


Kramar

Hattfröken

Kommentarer

Postat av: Noicy

Publicerad 2008-11-19 16:12:04

HAHAHA, FL! Underbart är ordet! KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela