Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Grattis på mig!

Publicerad 2008-11-19 20:07:41 i Allmänt,

Idag har jag namnsdag.. Jag heter nämligen Maria Elisabeth Ström. Hur mina föräldrar tänkte där vet jag inte riktigt mina initialer bildar nämligen ett väldigt osmickrande ord.... men vad gör de!   ; ) 

Dagen har inte varit direkt upphetsande jobb, jobb och så lite mer jobb.. Kom nyss hem! Jag  tog en extra promenad på  vägen hem snön föll ner sakta sakta.. Det var så väldigt vackert! Perfekt att det snöar nu till helgen. Det är nämligen julmarknad i TOBO på lördag! Brukar vara otroligt mysigt speciellt om det snöar..

Torsdag och Fredag kommer bestå av utbildning för mig.. Ska bli skoj faktiskt! Synd bara att jag är lite för trött i huvudet men man ska tänka positivt så förhoppningsvis har jag full kraft i morgon!

Ibland händer det små saker som förgyller vardagen. Idag hände de mig. När jag kom hem från jobbet hade det kommit ett vadderat kuvert till mig? Hm... vad kan de vara? tänkte jag.. Och när jag öppnade var det ett rör med vitaminer precis vad jag behöver i höstmörkret.. De var nog från Tomten.. fast apoteksmamma står även hon högt på misstänkt listan. ;)

Skål för vitaminer!

Kram
Maria E Ström

Kommentarer

Postat av: Noicy

Publicerad 2008-11-20 16:09:15

HUR kunde detta förbigå mig, att du hade namnsdag igår??? Det är förskräckligt oansvarigt av mig! GRATTIS i efterskott kära du!

KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela