Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Arbetsdag och Ballonger

Publicerad 2008-11-13 21:04:34 i Allmänt,

Nä men se godkväll...

Idag har det varit jobb, jobb och så lite till jobb på schemat.. fy attans.. jobbade många timmar idag.. hua.. bara snurrar wellpapp i huvet nu! Fick dock till de tillslut tror jag... Ny display till tuggummi på ingång!

Nu har kommit hem sitter här och bara tar de lugnt.. skönt faktiskt.. Kan behövas det med ibland!

Haha. .Jag har även lärt mig ett nytt ord på jobbet. Det finns ju ballonger såna man har på barnkalas (det hoppas jag verkligen att alla vet vad det är för något). Sen finns det andra sorts ballonger har jag lärt mig, nämligen framstjärtsballonger: :) För den som inte förstod det är, Så är det uppblåsta kondomer.. HAHA...  Alltid kul att lära sig något nytt...

Just nu är det så många tankar som far runt i huvet så jag får inte riktigt till några bra meningar.. SÅ jag ger helt enkelt upp nu.. Tackar för mig denna kväll, och säger GOD NATT...


Kramar
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela