Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Va härligt...

Publicerad 2008-12-11 22:30:22 i Allmänt,

... badet var tisdags kväll. Jag hade mig ett alldeles eget litet spa...  :) massa tjejgrejor. Provade för första gången ansiktsmask samt en del insmörjnings jox..

Sen har det väl inte hänt sådär jätte spännande saker direkt.. Jobb och så jobb och så snö och så slask.

MEN igår klädde jag granen! Fusk jag vet, men jag kommer vara i Tobo hela julen och då missar jag ju att njuta av den. Så igår kom mamma och pappa med granen. Jag klädde den på en gång! Nu står den så grön och grann i vardagsrummet och doftar gran (hade varit konstigt om den doftat något annat)!


Idag har jag  varit på den fruktade hälsokontrollen.. De hitta inga fel alls faktiskt! Bra blodvärde, kolesterol samt blodsocker.. Och nu kommer de lite skryt jag hade mycket bra kondis.. haha.. ojsan...


Var på en likadan test för 2 år sen så nu jämfördes värdena med varandra.. jag hade gått ner 8 cm runt midjan mot då.. de är ju bra.. dock tror jag jag har gått upp om man jämför mot förra året.. men vaddå, jag vet ju vad jag ska göra åt saken... Mål för uppföljningen:

Fastare kropp, =) vi får väl se hur de utvecklas..

Ikväll var de dans uppe på klubben de var kul! Men jag ser verkligen fram mot flytten till Brynäs nu i januari det ska bli så bra! Alltså flytten av dansklubben, jag tänker inte flytta på mitt boende i första taget!

I morgon är det fredag, underbart värre! Lojsan kommer och så ska vi se film eller bio, beror lite på dagsformen. Sen på lördag är det julbord med jobbet, hem och svida om och så kvickt upp till Estraden på Jack & Jill tävling, knyt och trubadur! Kanske blir en öl den dagen om jag har tur.. :)

sängtime för mig..
Ha en härlig helg!

På återskrivelse
Maria

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2008-12-12 13:01:22

Jag heter Bodil.

Ring eller maila. Maila helst.

TJOHOOOO, helgen är här snart! Då kommer jag och flyttar in hos dig! =)KRAM

Postat av: Sara, dotter nummer ett

Publicerad 2008-12-12 19:06:44

Åh vad mysigt det är hemma (hos oss i familjen)! (:

Och du, flytta aldrig till brynäs - det är dyrt att ta taxi in till stan därifrån har jag hört (; haha.

Puss&kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela