Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Då var glada julen slut, slut, slut

Publicerad 2008-12-28 14:09:00 i Allmänt,

granen får stå kvar ett tag till till till... :)

Jaha ja, var svårt att hinna med uppdateringarna i allt julstök.. Men här kommer allt!


Julafton..

Bakade pepparkakshus med familj och kusiner... underbart! Vi kavlade, gräddade, brände oss, satte ihop de och smyckade ut de.. luktade gott i hela huset.. Sen blev de jul lunch/fika och så for kusinerna vidare så var de bara jag mamma, pappa och Bisse! Kalle Anka, julmat, julgodis, julklappar...och snöfall! Perfekt jul!

Juldagen..
Vaknade i Tobo käkade julmat for sedan till Tierp till Lojsan för kvällens bestyr, fick ny hårfärg, julklappar har äntligen ett riktigt schampo och spray! Sen blev de rom och cola, öl och så lite mer öl.. Skoj kväll, sara och Lina dök också upp på vårat förfestgalej. Sen blev det Möblen och prata med alla vänner och hemvändare! Kul, kul  dock bara en dans! Ovanligt för att vara mig, men möbeln på juldagen är inte de mest dansanta stället kan man säga.. mest människor som är glada i hatten, jag var inte sämre jag var ju en av dem!

Annandagen..
En sjuk ström... förkyld skulle jag vilja påstå.. helt självförvållat... bakis är väl ett annat ord! Gick dock över efter jag kom hem till Tobo och piggnat till, på eftermiddagen (väljer att inte tala om hur):D... Go middag och så myskväll med föräldrarna.

For sedan hem till Gävle mitt på dagen på lördagen, hem bytte om, gick till Peter drack en wirre och tittade på fiskefilm. Sen gick jag, Peter och Anette till Josefin för glöggmys innan mellandagsdansen. Mycket gott!! Trevlig var det också. Sen blev det middag och dans i goda vänners lag. Skoj kväll men jag var inte riktigt på hugget! Kom hem och kröp i säng..

Jag har glömt min överladdningssladd i Tobo, så de blir inga bilder som jag kan bjuda på i detta inlägg.. tyvärr! Men dom kommer så fort jag får tag i sladdhelvetet..

Vad som är värre är att jag har glömt min hårtork i Tobo.. Nu är de inte så hemskt för att jag är en pimpinett tjej som måste tokfixa mig varje dag tvärt om faktiskt.. men de är så att de är ungefär de ända sättet jag har för att kunna kontrollera min otroligt korta lugg... men nu har den säkert växt en mm till luggen alltså! Så jag får försöka tämja den på annat sätt ;)

God fortsättning till er alla!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela