Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tvärnit..

Publicerad 2009-04-23 17:30:36 i Allmänt,

Jaha... nyss var man lycklig för att mobilen var tillbaka.. men de blev en tvärnit som hette duga... Lojsan skulle hämta min telefon idag efter 2 veckor på verkstaden... hon hämtade ut den gick tillbaka till jobbet.. tittade på den... upptäckte att något inte stod rätt till... Gick tillbaka.. Tvingade dem att dubbelkolla om det verkligen var min... och det var det inte.. så nu skulle de skicka tillbaka den här... och se om de kunde hitta min telefon där.. om de inte hittade den skulle jag få en ny!!! De mest spännande i det hela är att det skulle ta ytligare två veckor minst... jaha jaja.. suck!!

NU undrar jag bara en liten grej... HUR FAN KAN MAN GÖRA DETTA.. alltså om jag lämnar in mitt barn (om jag hade nåt)på dagis... lämnar de bara ut fel barn till vilken som helst utan att dubbelkolla då eller och om de inte hittar mitt barn får jag då ett nytt? Ja, jag kan hålla med om att de är stor skillnad på ett barn och en mobiltelefon.. men man blir ju fundersam...

Annars har de inte hänt så mycket foten gör ont... så jag har bestämt mig för att vila tills på söndag då vi har kurs.. Vilken uppladdning inför tävlingen de här blev.. en vecka helt utan dans... suck!

Nu ska jag ha en härlig hemmakväll i soffan... äta gott och glo på film tänkte jag,,, väldigt positivt inlägg de här..

Jag mår bra annars huvudet upp och ena foten i backen... i morgon är det mysfredag och på lördag kommer lojsan så ska vi ut och svira på diverse bestyr!!

Ha en härlig torsdagskväll..
//m

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-23 21:06:55

Det ÄR suspekt det här med din telefon...=)På riktigt! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela