Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Små irritationsmoment

Publicerad 2014-03-07 22:31:25 i Allmänt,

Alltså det här inlägget handlar om några små saker i vardagen som verkligen är irriterande. Saker som:

-Dåligt knäppta bilder i en försäljningsannons. Hur tror man att man ska få folk intresserade om man tagit kort i motljus eller på halva objektet?

- reklamplatser i livesändningar. Alltså då missar man faktiskt saker som man inte vill se repris på då skulle man inte titta på livesändningen.

- Vinterns frånvaro. Fästingarna överlever bättre vid denna milda vinter, hur tänkte kung Bore nu?

- a- kassans utbetalningar, jag blir inte klok på när man får pengar olika varje gång trots samma registreringsdatum.

- datorkrasch, så onödigt!

- den jäveln som tar min motivation till hälsosam livstil hela tiden.

Sådär jag, börjar helgen med klagosång fortsätter med fågelsång. :) Kram! 

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2014-03-20 08:42:27

Ett tips när motivationen tryter, läs boken "äta, träna, leva" fantastisk inspirationskälla!! Jag har läst den flera gånger om! Kram kram fr en med bred bak ;)

Svar: Tack för tips! Ska kolla upp :)
Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela