Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Dropp dropp dropp

Publicerad 2014-03-15 13:00:54 i Allmänt,

Det är Ljudet från snön som kom i natt. Den varma solen smälter bort den nästan lika snabbt som den kom. 

Jag hade som så många andra börjat njuta av vårdagarna även om det har känts konstigt. Vår i början av Mars? Trots känslan av attdetvändersnart har det ändå varit otroligt härligt med vårskor och vårjacka. 

Vi har dock utnyttjat den fallna snön på förmiddagen. Snögubbetillverkning och Bobpromenad. Skönt med luft och solens strålar på kinderna. Sen blev vi sugna på glass så vi gick in.

Nu sussar liten sötböna och jag borde... Massor av saker. Tunga ögonlock har jag dock, kanske bara blunda en liten liten stund...

/M






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela