Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Älska sig själv!

Publicerad 2014-01-29 13:58:45 i Liten,

My tittar mycket på sig själv i spegeln. När vi säger att hon är underbarast i hela världen säger hon glatt - Jaaa! När hon gör nåt som hon själv tycker är bra klappar hon händerna åt sig själv! Det är väl underbart. Varför gör inte alla människor såhär? Jag hoppas det håller i sig och tänker uppmuntra hennes syn på själv. Att hon är bra, hur hon än bestämmer sig för att vara! 

Sen tänker jag ta efter också mer kärlek till mig själv tänker faktiskt även klappa händerna åt mig själv när jag gör nåt bra, så får det bli!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela