Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Men gå och lägg mig!

Publicerad 2014-02-10 00:31:51 i Allmänt,

Mina hjärtan ligger och sover. Jag har fastnat i soffan framför en film, den är slut nu men jag ska ju bara...

Känner igen det här beteendet jag gömmer mig för mina tankar. Det är mycket tankar i det här huvudet just nu speciellt när jag ska sova. Så om jag inte lägger mig slipper jag tankarna också. Även om det är sådant jag borde fundera på så känns det bara som om jag vill dra täcket över huvudet när jag gör det. 

Det är så frustrerande att vara lycklig men inte fullt ut att det är något som ligger och gnager i bakhuvudet som en mask i ett äpple. Förbannande jäkla jobbsituation kan du inte bara lösa dig nu!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-02-18 21:15:25

Sök hos oss :) kram från mej

Svar: Ja, det ska jag nog göra. Kram!
Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela