Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nervositet

Publicerad 2014-04-05 13:31:33 i Baka,

Har varit nervös i flera dagar, men nu bestämde jag mig för stt inte vara det längre. Får se hur länge det håller i sig. 


Idag ska jag handla och förbereda inför bakningen på slutcastingen. I morgon bitti ska jag baka sen åker jag till Stockholm. Det ska bli så kul och spännande och se och uppleva hur det går till! Tobbe följer med, tur det för annars hade jag eventuellt varit en trafikfara ;)


Sen på måndag börjar jag på mitt nya jobb. Riktigt spännande det också. Så nu när jag bestämt mig för att inte vara nervös inför slutcastingen kanske jag kan börja bli nervös över det istället. 


Händer mycket i frökens Ströms liv nu. Det är bara att köra!


Kram!


/M



Kommentarer

Postat av: Svägerskan

Publicerad 2014-04-07 18:00:11

Nu väntar jag med spänning på att läsa här på bloggen hur första arbetsdagen var. Antagligen är du helt slut i tankeverksamheten efter all ny information.

Svar: Hej! Det är mycket i huvudet.... :) återkommer med uppdatering. :)
Maria

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-23 11:00:42

Hoppsan nu "dök" jag upp igen. Uttagen till slutcastingen...hur kul som helst.. duktiga du... och mitt i allt...jobb också ...bra tjejen.. självklart håller jag tummarna.

"den gamle"






























































Svar: Nämen hej igen! Tack för fina ord och pepp, gick dock inte hela vägen denna gång. :)
Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela