Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Blandade känslor

Publicerad 2014-04-23 15:06:22 i Allm�nt,

Idag kom det äntligen samtalet jag väntat på.. Från Hela Sverige bakar. 

 Dock lite blandande känslor för informationen hon gav. Ni slipper mig i TV-rutan i höst jag gick inte vidare sista steget. Jag hade varit nära men inte gått hela vägen. Hon sa att jag var urhärlig och grym på att baka vilket kändes bra för egot. :) 

Det känns lite fan också även om det känns skönt på samma gång. Tre veckor borta från lilla M och massor av förberedelser innan slipper jag. Även om det hade varit en kul upplevelse är jag väldigt nöjd med min tillvaro just nu. Jobb som jag trivs på och vårkänslor och den härligaste familjen man kan tänka sig. Så det blir skönt med tid med dem istället för #panikkomiformsamtidigtsomjagövningsbakar. :)

Kram och tack för alla hejarop och peppning! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-24 10:10:54

Duktig tjej som kom så låångt, och jag tror säkert att du bakar lika bra ändå, men visst hade det varit kul att se dig i "rutan"
bamsekram från den "gamle"

Svar: Kramar tillbaka din luring! :)
Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela