Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Snökula

Publicerad 2013-03-21 18:34:16 i Allmänt,

Det känns som jag befinner mig i en så kallad snökula som någon ruskar på då och då. Vädret har verkligen varit så konstigt idag sol och lugnt ena sekunden värdens snöfall nästa. Precis som i en liten snökula.

För övrigt har det varit en bra vecka med middag på stan med god vän och besök hos en annan och massor med bus med den lilla My. Apropå lilla My, idag när jag hälsade på en vän som jag inte träffat på länge så hade hennes dotter frågat om Mys mamma såg ut som muminmamman haha!! Barn är underbara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela