Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Om jag fick massor med pengar nu skulle jag:

Publicerad 2013-03-03 17:07:53 i Huset,

(Ingen som helst inbördes ordning)

- betala av lånen på huset. (Jisses vad skönt att vara lånefri)

- köpa ny bil. (Gärna en som parkerar sig själv)

- Dela med mig till nära om kära. (Ge tillbaka lite till de som gett mig så mycket kärlek)

- Göra om köket. (Vore fantastiskt med nytt kök, få planera som man vill och tänk att få funktionerna som finns i nya kök)

- Unna oss ett baddabang bröllop. (Men först personlig tränare så jag blir fit! Sen ha bröllopsplanerare som fixar allt som vi vill ha.)

Och mycket mer... Drömma är väl ett av de bästa man har. Vissa saker kommer säkert att uppfyllas men kanske inte just nu. Nu nöjer jag mig med min nya matta som piffade upp köket. Sen kan man diskutera hur praktiskt det är med en vit matta med en liten tjej i huset. Men snyggt e det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela