Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Litet besked

Publicerad 2013-03-12 13:25:47 i Allmänt,

Eftersom jag fortfarande inte hört något från jobbet tog jag saken i egna händer idag och ringde företaget. Han sa att jag fortfarande fanns med i deras tankar att de träffat andra också med att jag var den som var kvar. Vilket kändes väldigt bra. Men de har inte beslutat om och hur de ska göra med tjänsten än. Därför drar det ut på tiden. Det kändes ju bra för egot. Alltså att jag är bra med tjänsten är lite osäker. Då gjorde jag inte så dåligt intryck som det kändes att jag gjort iaf. Så då var det dags att hålla tummarna att de blir en tjänst. Men nu fick jag en bra känsla till skillnad från förut. Glad att jag ringde!

Jag söker såklart andra jobb också det löser sig! På ett eller annat sätt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela