Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

En helt vanlig torsdag!

Publicerad 2013-03-14 16:30:37 i Viktkampen,

Vilket härligt väder -3 grader och strålande sol. Vi tog en promenad i solskenet My sussade och jag motionerade men pigga och glada steg!

Hade nämligen även vägning och mätning på morgonen. Ställde mig på vågen med en förhoppning om en minskning på ca 1 kg men vågen visade - 0,3 kg... Suck tänkte jag. Men när jag tog fram måttbandet kändes det genast bättre. - 4 cm i midjan på en vecka! Yes!! Hej, muskler!

Ikväll blir det fira framsteget med familjemys och pannkaka!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela