Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Duktig husfru!

Publicerad 2013-03-08 16:10:39 i Allmänt,

Har varit duktig hemmafru den här veckan om jag får säga det själv! Tvättat, bytt sängkläder, städat och lagat mat och självklart busat och tagit hand om My! Borde få anställning snart tycker jag. ;)

För någon annan anställning verkar det inte bli har fortfarande inte hört något från jobbet. Vilket jag tycker känns tråkigt och framförallt oproffsigt. Jag har lagt ned tid och pengar på två intervjuer då kan man tycka att de åtminstone kunde ringa och tacka för visat intresse. Jaja, har inte fått ett nej heller iof. Men jag söker andra jobb och hoppas på dem istället. Tack alla som hållit tummarna och tänkt på mig. Kramar till er alla!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela