Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Semester!

Publicerad 2013-06-12 21:44:30 i Allmänt,

Tobbe har 4,5 vecka semester kvar av 6 , det är underbart att ha honom hemma! Även om han jobbar stenhårt. Så äter vi ihop och jag och Mysan kan ta oss puss och kram när vi vill!

Projekt ett är klart. Grusgången är färdig så skönt att ha en hel trädgård nu väntar vi bara på att gräset ska växa. Nu har vi en hel grund som vi kan utveckla hur vi vill. Det är underbart.

Idag påbörjades projekt 2 trädäck på ca 43 kvadrat. Blir nog bra! Han jobbar hårt! Han har även god hjälp av sin pappa. Är impad medan jag jagar lilla fialotta snacka om personlig tränare. Full rulle fast helst skulle hon vilja vara mitt uppe i bygget och "hjälpa till". :) förhoppningsvis hinner den kära få lite semester också även om det är kul med projekt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela